• head_banner_06

Zolia Quartz Stone Xiamen Stone Fair hè finita perfettamente!Un novu principiu di petra d'arte di alta qualità!

Zolia Quartz Stone Xiamen Stone Fair hè finita perfettamente!Un novu principiu di petra d'arte di alta qualità!

A 22ª Fiera Internaziunale di Pietra Chine Xiamen in 2022 hè ghjunta à una cunclusione perfetta.Xiamen Stone Fair, Zolia hà fattu un forte aspettu cù una nova serie di prudutti d'alta gamma.

A petra di quartz Zolia hà pruvatu bravamente per un bellu pezzu, è a persecuzione vene da l'amore.Cù a so persunalità publica è l'attitudine di innuvà i tempi, subvertisce u gustu esteticu inherente di a petra di quartz, è permette à l'espositori di vede l'incantu graziosu di a petra di quartz Zolia!

U quattru-ghjornu Xiamen Stone Exhibition ufficialmenti finita u 2 d'Aostu, ma l'universu di petra Zolia hè più di questu.Zolia hà sempre mantinutu a ricerca di a perfezione per a petra di quartz, chì hè una fonte inesauribile di l'artigianalità di forgiatura.

Zolia hà purtatu l'ultime serie di prudutti per mostrà a tecnulugia di petra di quartz più avanzata, è hà continuatu à vultà è re-selezzione in u prucessu di determinazione di l'esibizioni.In a prima settimana di l'esibizione, i ditaglii sò stati constantemente aghjustati, perfeccionendu è scuperte, solu per chì i cummercianti anu a festa visuale più perfetta in questa mostra.

Dapoi u so lanciu u 30 di lugliu, u stand C2037 di Zolia Quartz Stone hà sempre mantinutu un statu di folla è folla, è i cummercianti prufessiunali di l'industria sò ghjunti in massa.

I disinni di u piattu Zolia è di i mudelli di diverse specificazioni anu attrattu prufessiunali di tuttu u mondu per osservà in dettagliu, è i novi prudutti cum'è a serie Yawen è a serie V anu ricivutu una grande attenzione.Basendu l'ispirazione naturale, riflettenu cumplettamente u stilu unicu di petra artificiale è diventanu una tendenza di tendenza, u precursore.


Tempu di Postu: Aug-09-2022