• head_banner_06

Perchè l'edifizii antichi chinesi usanu più legnu?Ma l'Europeani utilizanu a petra?

Perchè l'edifizii antichi chinesi usanu più legnu?Ma l'Europeani utilizanu a petra?

U mutivu per quessa chì a maiò parte di l'edifizii cù strutture di lignu sò stati sviluppati in a Cina antica ùn hè micca perchè u populu Chinese ùn sanu micca aduprà a petra, nè per a mancanza di materiali di petra.Da i plataformi di u palazzu è i railings, à e strade di petra è i ponti d'arcu di petra in a campagna, pò esse truvatu in ogni locu in u circulu culturale cinese.Truvate a memoria di a petra.

1

 

Allora perchè l'edificazioni chinesi ùn usanu micca u legnu invece di a petra?

Prima, perchè e caratteristiche di l'edificazioni antichi sò: simplicità, autentica è organica.Strutture di lignu ponu dà un ghjocu pienu à queste caratteristiche.

Siconda, u legnu esisteva in grande quantità in i tempi antichi.Hà e caratteristiche di materiali simplici, facilità di riparazione, forte adattabilità è veloce di custruzzione veloce.

Terzu, hè troppu lentu per custruisce case cù petri.In i tempi antichi, a trasfurmazioni di petra è u trasportu solu eranu travagli prolongati.

I Cinesi chì amanu u mondu presente ùn ponu permette di aspittà.Ogni cambiamentu di dinastia in a storia chinesa hè accumpagnata da assai travagliu di custruzzione.U palazzu hè in un battitu d'ochju.Hè veramente dipende da a cunvenzione di a custruzzione di struttura di lignu.

2

A Basilica di San Petru in Roma hà pigliatu 100 anni per custruisce, a Cattedrale di Notre Dame in Parigi hà pigliatu più di 180 anni per custruisce, è a Cattedrale di Cologne in Germania hà pigliatu finu à 600 anni.

3

Chì tipu di cultura tradiziunale rapprisenta l'antica struttura di legnu cinese ?

Artigiani industriosi è sàvii in l'antica Cina, in una sucità feudale induve a scienza è a tecnulugia eranu relativamente arretrate, anu sappiutu aduprà pienamente i principii di a meccanica, è hà sapientemente sfondatu a limitazione chì e strutture di legnu ùn eranu micca abbastanza per custituiscenu edifizii maiò cù u struttura di culonna-net frame.

U pensamentu di u disignu cinese hà ottinutu parechji miraculi architettonichi in Cina, è hà ancu purtatu à a Cina à imbarcà in una strada di cuncepimentu induve l'edificazioni di lignu sò u mainstream.

4

In l'Occidenti, i materiali di muratura sò largamente usati, è a strada di u sviluppu di edifizii di muratura di muru portante hè u mainstream.

In quantu à i vantaghji è i disadvantages di l'edifizii di lignu è di l'edificazioni di petra, hè difficiule di distingue trà elli.

L'edificazioni di lignu sò ligeri in struttura, ecunomichi è pratichi, simplici in tecnulugia è veloci in custruzzione.

Ma i difetti sò ancu chjaru in un sguardu.A capacità di risistiri à "strikes" hè debbule, è ùn hè micca abbastanza per resiste à "force majore factor" cum'è terremoti è incendi.

L'edifiziu di petra hà un aspettu magnificu, hè solidu, è hè stata cunservata per un bellu pezzu.

I svantaghji sò voluminosi, caru, prucessu complicatu è longu periodu di custruzzione.

5

E duie idee di cuncepimentu è stili strutturali diffirenti in Cina è Occidente facenu ancu l'anguli è e regule di apprezzà l'architettura cinese è occidentale.

In generale, a ghjente pò osservà è sperienze l'incantu è a bellezza di l'edificazioni da trè distanze diverse: luntanu, mediu è vicinu.

L'architettura chinesa attribuisce una grande impurtanza à l'effettu perspettiva, è a maiò parte di elli anu un pianu generale strettu è armoniu, chì prisenta una linea di contornu esterna bella è suave, chì hè sfarente da a forma "box-like" di figure geometriche occidentali.

In a distanza media, l'edificazioni uccidintali lascianu una impressione chjara è prufonda nantu à e persone cù u so voluminu riccu è a cumpusizioni planare cù cambiamenti cuncavi è cunvessi.

6


Tempu di Postu: Dec-19-2022