• head_banner_06

Chì sò i vantaghji di a petra in a decorazione architettonica moderna?Avanzatu senza sforzu!

Chì sò i vantaghji di a petra in a decorazione architettonica moderna?Avanzatu senza sforzu!

Cù a migliione di i standard di vita, u gustu esteticu è a ricerca di l'unicità di i paisani in u paese glubale anu ancu aumentatu in cunseguenza.A causa di e so proprietà spiciali, a petra pò suddisfà a ricerca di e persone di una struttura unica.

Adolf Loos, un maestru di l'architettura muderna, hà avanzatu l'opinione chì "a decorazione hè male" è s'oppone à ogni decorazione eccessiva.À u cuntrariu, hà un puntu suave per a struttura cumplessa di petra è di legnu.

Allora chì sò i vantaghji di a petra in a decorazione architettonica muderna?

 

Bella è Elegante

A petra hè nobile è elegante, luminosa è cristallina, dura è permanente, è e diverse petre anu una magnificenza diversa.Ogni tipu di edifizii publichi è alti sò decorati cù petre per migliurà u "livellu".

 

Unicu è Diversu

A petra hè un materiale di custruzione unicu cù proprietà di materiale insustituibile.

I diseggiani ponu disignà a dimensione è a forma di a petra secondu e so esigenze di disignu.À u listessu tempu, e pussibulità uniche di trasfurmazioni di a petra sò uniche trà i materiali di custruzzione.

 

Cunfortu è Risparmio Energeticu

A petra hà una bona conduttività termale è una alta capacità di almacenamento di calore, mantenendu caldu in l'invernu è frescu in l'estiu, chì hè favurèvule à u risparmiu d'energia.Havi una bona conduttività termale è una alta capacità di almacenamento di calore.Cum'è materiale di custruzzione per u muru esterno di una casa, pò isolà a luce di u sole in l'estiu.

 

Bellu è Durable

A petra hè durable, bella, faciule da pulisce è resistente à a pioggia àcida.Cum'è materiale di custruzzione, in particulare per a custruzione di pareti esterni, a petra hè un materiale ideale.

1

 

Forte plasticità

A petra hè un materiale di custruzzione tridimensionale chì pò esse fattu in ogni forma, eccettu lastre è blocchi quadrati.

Per esempiu, i buchi è i groove sò furmati nantu à a superficia, perchè a superficia di petra mostra effetti ottici è visuali speciali.

 

Adatta per Design

A diversità di i materiali di petra, nisun altru materiale di custruzzione hà ricchi di culori è varietà, cum'è i culori è textures di petra di quartz, è u trattamentu di a superficia ùn hè micca limitatu.L'architetti è i diseggiani ponu aduprà per dà u ghjocu pienu à a so imaginazione.

 2

Cost-efficace

U costu cumpletu à longu andà di petra hè bassu, è a vita di serviziu di petra pò ghjunghje sin'à centu anni.Una vita di serviziu cusì longa hè ineguagliata da altri materiali di custruzzione.Allora u rapportu prezzu / prestazione hè assai altu.

 

Innuvazione tecnologica

Cù u sviluppu di l'equipaggiu di custruzzione speciale per a petra, a tecnulugia di l'applicazione di a petra in a custruzzione hè diventata sempre più matura, è u scopu di l'usu hè diventatu più largu è più largu.

""

""


Tempu di Postu: Feb-08-2023