• head_banner_06

Stone Hardcover Standards di custruzzione di l'ingegneria

Stone Hardcover Standards di custruzzione di l'ingegneria

Norme di custruzzione di l'ingegneria in copertina rigida in pietra

1. A varietà, l'specificazione, u culore è u funziunamentu di i platti utilizati per a strata di a superficia di a petra deve risponde à i bisogni di u disignu.

2. A strata di a superficia è a capa successiva deve esse fermamente cumminata senza cavità.

3. A quantità, a specificazione, a pusizione, u metudu di cunnessione è u trattamentu anti-corrosione di e parti incrustate è e parti di cunnessione di u prugettu di stallazione di veneer deve risponde à i bisogni di u disignu.

4. A superficia di a superficia di petra deve esse pulita, liscia, è senza marchi di usura, è deve avè mudelli chjaru, culore coherente, articuli uniformi, perimetri dritti, intarsiati curretti, è senza crack, anguli o corrugazioni nantu à i platti.

5. Dati di cuntrollu principali:

Planarità di a superficia: 2 mm

Fessura dritta: 2 mm

Altezza di cucitura: 0,5 mm

A bocca di a linea di falda hè dritta: 2 mm

Larghezza di l'intervallu di u piattu: 1 mm

Pietra di quartz

Patchwork d'angle esterno in pietra

1. U cantonu esternu di u materiale di petra adopta un angulu di unione di 45 °.Dopu chì a pavimentazione hè finita, i junci ponu esse chjappi, i cantoni arrotondati ponu esse lucidati è lucidati.

2. A linea di falda di petra hè fatta di adesiva finita linea di falda di u cantonu pusitivu, è a superficia visibile hè pulita.

3. Hè strettamente pruibitu d'utilizà anguli di 45 ° per e petre di bagnu di bagnu.A superficia plana hè pressata contr'à a superficia verticale.E petre di u countertop ponu flutterà fora di a petra di a bagnera duie volte più grossa di u materiale di petra.

 

Livellu di terra internu

1. U terrenu internu hà bisognu di disegnà una mappa di l'indice di elevazione, cumpresa l'elevazione strutturale, u grossu di a capa di ligame è a strata di materiale, l'elevazione di a superficia finita è a direzzione di a ricerca di a pendenza.

2. U pianu di a sala hè 10mm più altu ch'è u pianu di a cucina.

3. U pianu di a sala hè 20mm più altu ch'è u pianu di u bagnu.

4. U pianu di u salottu deve esse 5 ~ 8mm più altu ch'è u pianu di l'ingressu.

5. U livellu di u pianu di u corridore, u salottu è u dormitoriu hè uniforme.

2

Scala di scalini

1. I scalini sò quadrati è coherenti, i linii sò dritti, i cantoni sò cumpleti, l'altezza hè uniforme, a superficia hè solida, plana è resistente à l'usura, è u culore hè coherente.

2. Scale di superficia di mortar di cimentu anu linee dritte, anguli cumpleti è altezza uniforme.

3. A superficia di petra hè stepped, i cantoni sò lucidati è lucidati, senza differenza di culore, altezza coherente è larghezza di superficia uniforme.

4. I ghjunti di i brick stepping nantu à a superficia di i tile sò allinati, è a pavimentazione hè ferma.

5. Un baffle o una linea di rete d'acqua deve esse stallatu à u latu di i passi per prevene a contaminazione à u latu di e scale.

6. A superficia di a linea di falda di e scale hè liscia, u gruixu di u muru prominente hè coherente, i linii sò puliti, è ùn ci hè micca una diferenza di culore.

7. A linea di falda pò esse stallata in un pezzu, è e cuciture sò liscia.

8. A linea di falda pò esse coherente cù i passi, è a scala hè disposta.

 

Gap trà a linea di striscia è a terra

1. Aduprate a linea di falda cù una striscia di gomma antipolvere per risolve u distaccu trà a linea di falda è u pianu di legnu è impedisce l'accumulazione di polvera in l'usu di ogni ghjornu.

2. Hè ricumandemu d'utilizà basi adesivi per i basi.Quandu i unghie sò aduprate per a fissazione, i basi sò bisognu di riservà grooves è unghji in i grooves.

3. Adopta a linea di superficia di PVC, è a superficia hè prutetta da film PU.

QAURTZ SLAB


Tempu di Postu: 21-Nov-2022