• head_banner_06

Cumu installà Quartz Stone?

Cumu installà Quartz Stone?

Trà a petra di migliuramentu di a casa, a piastra di petra di quartz pò esse usata in tuttu u campu di migliurà a casa.A causa di i diversi campi di applicazione, i ligami di trasfurmazioni è di stallazione sò ancu diffirenti.

A petra di quartz hà i vantaghji di resistenza à l'usura, resistenza à i graffi, resistenza à l'alta temperatura, anti-penetrazione, non tossica è senza radiazione, ecc.

A stallazione di countertops di petra di quartz hè una parte chjave di a decorazione.A qualità di a stallazione di u countertop affetterà direttamente a vita di serviziu di l'armadiu generale!

Allora cumu installà i countertops di petra di quartz?

Interiore di a cucina in a nova casa di lussu: Cucina bianca cù isula,

 

Metudu di stallazione di quartz Countertop

1. Prima di stallà u countertop, hè necessariu di verificà a flatness di l'armarii è l'armarii di basa in u situ, è verificate s'ellu u countertop di petra di quartz per esse stallatu hè cumplettamente cumminatu cù a dimensione di u situ.

※Se ci hè un errore, u countertop di petra di quartz deve esse riprocessatu, è l'errore generale hè in 5mm-8mm.
2. Quandu stallate u countertop di petra di quartz, hè necessariu di mantene a distanza trà a petra è u muru, è u distaccu hè generalmente in 3mm-5mm.

Scopu:Per prevene l'espansione termale è a cuntrazione di i cunti di petra è l'armarii in u futuru, stende.Dopu chì a stallazione hè finita, avete bisognu di mette a cola di vetru nantu à i spazii.

 

3. Quandu si misurà a prufundità di l'armadiu, u countertop hà bisognu di riservà una dimensione di 4cm per facilità a stallazione di u bordu di l'impiccante inferiore.Aghjustate u countertop, è utilizate cola di vetru per cunnette i pads sottu u countertop à l'armadiu di basa.

 

4. Quandu splicing qualchi countertops super-longu (cume countertops in forma di L), per assicurà a piattezza di i countertops spliced ​​è a strettezza di l'articuli, hè cunsigliatu di utilizà clips di fissazione forti (A clip, F). clip) per fissare a piastra di pietra di quartz.

In più, quandu si incolla a striscia di u pendu più bassu, hè ancu necessariu d'utilizà un clip di fissazione forte per riparà per assicurà a cumminazione perfetta di u splicing di u tavulinu è a distanza trà u tavulinu è a striscia di u fondu.

 

5. Applicà uniformemente un pocu di cola di vetru per u culore in u fondu di a striscia di rete d'acqua di l'armadiu per appiccà a striscia di rete d'acqua.

Avvisu:Ùn aduprate micca coloidi di cunnessione cum'è a cola di marmura, per impediscenu chì u cracking o a rottura di a petra ùn sia troppu strettu dopu à u ligame.

 

6. Sè avete bisognu di stallà un lavamanu è altri dispositi, prima di tuttu, qualchì trimming lucale deve esse realizatu nantu à u countertop di petra di quartz è l'acqua bluccatu nantu à u countertop.

Metudu:Tap per verificà s'ellu hè suspesu.Per qualchì forma chjuca suspesa, aghjunghje un pocu di cola di vetru à u spinu è u fondu di a petra per u riempimentu.Per una certa irregolarità seria, avete bisognu di piantà a custruzzione è aghjustà u cabinet à un statu pianu.

 

7. In a stallazione di u countertop, pruvate d'evità u tagliu à grande scala è l'apertura di a petra di quartz in u situ di custruzzione.

mutivu:

①Per impediscenu a polvera di taglio da a contaminazione di u situ di custruzzione

②Evita l'errori causati da un tagliu imprecisu

S'ellu hè necessariu di apre i buchi in u situ, l'apertura deve esse liscia, è i quattru cantoni sò arcuati.Questu hè per evità punti di stress à l'apertura è cracking quandu a superficia di a tavula hè stressata di manera irregulare.

星河白

Cumu accettà i cunti di pietra di quartz?

Ⅰ Verificate a cundizione di a cucitura

Se pudete vede chjaramente a linea di cola di a cucitura dopu chì u countertop hè stallatu, o se pudete sentu a cucitura sbagliata evidenti cù a manu, significa chì a cucitura ùn hè micca definitamente fatta.

 

Ⅱ Verificate a diferenza di culore

Pietre di quartz di u listessu tipu è culore avarà un certu gradu di aberrazione cromatica per i tempi di consegna differenti.Tuttu u mondu deve esse attentu à u paragone quandu entra in u countertop.

 

Ⅲ Verificate a barriera d'acqua posteriore

Induve u countertop hè contru à u muru, deve esse giratu per furmà una barrera d'acqua.

Semu devi esse nutatu chì questu upturn deve avè un arcu lisu, micca un upturn right-angle, altrimenti lasciarà un angulu mortu chì hè difficiule di pulisce.

9.冰封万里效果图

Ⅳ Verificate a flatness di a tavula

Dopu chì u countertop hè stallatu, assicuratevi di verificà a flatness di novu cù un livellu spiritu.

Ⅴ Verificate a situazione di apertura

I pusizioni di u lavamanu è u cooker nantu à u countertop deve esse apertu, è i bordi di l'apertura deve esse liscia è ùn deve micca una forma di serra;i quattru anguli duveranu avè un certu arcu, micca un angulu ghjustu ghjustu, è deve esse rinfurzatu apposta.

 

Ⅵ Vede a cola di vetru

Quandu u countertop di petra di quartz hè stallatu, u locu induve u countertop è u lavabo sò cunnessi serà marcatu cù cola di vetru trasparente.Prima di incollare, duvete verificà se l'imballu esternu di a cola di vetru hè marcatu cù a funzione anti-muffa.Dopu à l'incollamentu, duvete urge à i travagliadori per pulizziari l'excedente di cola in u tempu.


Postu tempu: Jul-04-2022