• head_banner_06

Cumpetenze avanzate di collocazione per a decorazione

Cumpetenze avanzate di collocazione per a decorazione

In u disignu, i schemi di culore cumunimenti usati sò generalmente divisi in dui tipi, unu hè un currispundenza di culore cumplementari, è l'altru hè simili à u culore.

U sensu di culori simili hè assai cálido è armoniu, ma s'ellu hè appiicatu in una grande zona, serà troppu monotonu è boring si hè tuttu in u stessu sistema di culore.Hè necessariu aghjunghje unipochi di culori brillanti di culore luminoso per animà l'atmosfera.

I culori cumplementarii dannu à e persone un sensu assai stupente è di moda, completamente sfarente da l'abbinamentu di culori simili, è sò più adattati per l'amichi chì perseguite è mostranu a so individualità.

I culori cumplementarii spessu causanu un sensu di cuntrastu.A combinazione di culori cumplementarii più classica hè nìvuru, biancu è grisgiu.A colisazione di biancu è neru crea una atmosfera high-end, è à u stessu tempu neutralizeghja cù grisgiu.

1

Quandu avete bisognu di creà una atmosfera dinamica, generalmente sceglite culori cumplementari cum'è rossu è verde, blu è giallu, è vice versa, utilizate culori simili cum'è giallu è verde, blu è viole.

 

Estrae i culori da i mudelli

Se sceglite alcuni accessori preferiti prima di verificà è vulete unisce à i ranchi di decoru suave, allora generalmente sceglite unu di i culori più prominenti è cuminciate intornu.

2

U vantaghju di questu hè chì i culori di u spaziu tutale ponu esse coordinati senza fà una certa zona spicca.Stu tipu di currispundenza pare assai còmode.

 

Collaborate cù a luce

A cumminazzioni di luce è culore in a famiglia hè ancu diversu in parechji periodi di tempu.

Durante u ghjornu, hè generalmente illuminatu da a luce naturale, mentre chì a notte si basa nantu à l'illuminazione artificiale, vale à dì, a luce di lampade, è a retroazione di u culore sottu diverse luci hè ancu diversu.

3

Se a casa hè in a direzzione nordu-sud, a cumpusizioni di luce di a casa serà principarmenti a luce diretta di u sole, mentre chì in a direzzione est-ovest serà a rifrazione, chì ancu esige a cumminazione di culore è luce è ombra per creà inseme. struttura di u spaziu.


Tempu di Postu: Dec-26-2022